Jag är nästan nästan hes..

Jag känner mig irriterad i halsen, ni vet så där att man harklar sig stup i kvarten. Kommer säkerligen vakna imorgon med halsont.
Bäst att inte gå händelserna i förväg, istället så tänkte jag kurrera mig lite ikväll.
Mysa mysa och mysa med min tre älsklingar, kanske en godispåse eller två också :-S Mysas ska här göras i alla fall.
 
Efter två dagar i Fränsta så är vi hemma i stan, hör och häpna. Men det är inte så lång tid kvar nu innan vi tar sista flyttlasset och får börja kalla Visslandsdalen för hemma
Ewa är så go så hon tvättar, stryker och sätter upp alla gardiner jag vill ha kvar, tills vi flyttar in, så himla snällt!!

I fredags när vi kom till huset blev det inte mycke gjort, Kicken hjälpte Anton att bära lite av hans saker, men i övrigt så var det som sagt lugnt. Cross var helt gaalen och sprang runt som en tok, var även ut en sväng på vägen, ajjabajja!!!

I lördags däremot blev det mer fart. När vi vaknade så packade vi i ordning lite för att sedan sätta fart mot Östersunds badhus.
Weheeeii, Neo var nöjd, plaskade galet mycke och tyckte att det var skitkul med allt folk.
Men medans Kicken Johan och Julia åkte rutschkana och gjorde såna där saker man kan göra då man är några år äldre äldre än 5 månader så passa Jag och Neo på att mysa vid barnpoolen, lillfisen trivdes som fisken och det gjorde jag med.
Efter badet åkte vi till Evalena. fikade och pratade lite skit innan vi for vidare på max och åt mat. 

På lördagkväll var farmor Ewa barnvakt till Neo och Julia, för vi drog på en liten spontanfest så dära :-)
Händer ju inte allt för ofta numera. Det var kul och jag hade tok trevligt, faktist!! :-)

Ne nu ska jag dricka kaffe och mysas!
Ha det bra.
Kram Kram

Måste passa på att säga GRATTIS till Lilja & Claudia som fått en liten Maya, så himla fin lite tjej!
Ännu en som kommer springa efter Neo  ;-)


             
Äntligen framme...                        Neo och Kicken

               
Äter hand...                                  Världens finaste!

                
Spanar..                                    Plaskar...

            
Johan Julia Kicken och Neo        Handduks mys

           
               Neo och hans kusinvitamin Julia

             
                           På hemväg!!

                          
Kicken och Johan           Jag och Min Peter Jhide -lookalike ;-)
                                                       

Kicken Johan och Marlene


Och Hon är så söt
så hon måste
vara med! :-)

Kommentarer
Postat av: therese

2008-09-14 @ 19:21:49
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: therese

hahaha, han va ju för söt Neo på bilderna som du har lagt upp, va stor han blir =) När ska vi ses egentligen???????????????????????????

2008-09-14 @ 19:22:45
URL: http://theresiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0