torsdag 6/8

Ååh vilken lång dag det här har varit.
Klev upp vid halv 6, började jobba halv 7 och kom inte hem förän kl 17. Stoppade in Cross i bilen och sen begav vi oss till Ånge för att hämta Neo som sovit hos momma i natt. Har längtat så himla mycket efter han hela dagen. Hade till och med svårt att somna igår för att han inte var hemma, min lilla pojke!
Väl framme i Ånge hann jag tjuva åt mig en puss och kram av Neo i förbi farten, han hade fullt upp med att plocka hallon han och hur rolig är en kramsjuk mamma när det finna såna goda saker i närheten?

På hemvägen ringde pappa K, jag hade lyckats låsa ut han!?!?! Lägger ni märket till den röda tråden? Jag och nycklar hör inte ihop, what so ever!!

Nu är jag ledig i en hel vecka och det ska bli så skönt. Bara få vara hemma och pyssla på, mysa med Liten och bara va´.








Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vilken fin liten pojke du har (och en fin blogg!)

/J

2009-08-11 @ 11:30:37
URL: http://livetenligtjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0