fredag 7/8

Snacka om att ständigt ha en innre stress, och då menar jag dygnets alla timmar utan att överdriva. Är det inte det ena så är det de andra.
Jag kan inte slappna av då jag sätter mig ner vid exempelvis datorn, som nu. För då är det nånting jag inte gjort som egentligen skulle behöva göras och då blir det sura miner. Har inte sovit en hel natt på jag vet inte hur länge (Okej, natten mot onsdag, då sov Neo hos mamma) Ibland känns det inte som man räcker till som man är. Jag börjar bli galen på mig själv. JAG KAN INTE SLAPPNA AV!!

Har i alla fall haft en bra dag med Neo, mysig. Precis som det ska vara!
Jag älskar att vara med Neo, i hans närhet får man tankarna på annat om det är nånting som tynger ♥

Så där, nu har jag lättat mitt hjärta en aning, vidare till något annat.

Har varit på besök hos fam. Söderberg/Metso idag fick oss lite fika och en trevlig pratstund. Det är långt mellan gångerna nu men så är det då man är en working mom of ONE haha...

Elin, ni vet hon som ecodrivar sin pojkväns bil till max och kör tuff utan AC, hon var hit en sväng idag. Det var trevligt. Jag tycker om Elin, hon säger kloka saker och har samma humor som jag. Och även fast vi lever två helt olika liv så förstår hon. Så har det varit sen day one. Även fast vi inte hör av varandra regelbundet så vet man ändå att den dagen vi hörs då är det som vanligt. Man vet att hon alltid finns där.. det är väl fint!

Nog för idag.
Hörs och störs!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, Elin är bra hon!



Och jag tror oxå det bor en liten pojkbebis i magen min :)

2009-08-10 @ 10:58:17
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Elin

Hejja hejja! Elin det är jag, från 2an till 4an rakt av! Tusen puss älskade du. =)

2009-08-10 @ 21:16:22
URL: http://lady.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0