Dream dream..

Tänk om en annan fick sova hela natten utan att behöva kliva upp, och sen få sovmorgon på det! Nu är det ju bara önsketänka och jag har inte allt för mycket emot att kliva upp och vara med Neo. Det är ju faktist det bästa som finns. Men guud vad skönt det skulle vara med lite extra sömn!
Var fruktansvärt trött igår, Kicken kom hem och grejade lite, sen gick han upp och satt sig vid datorn så han såg man inte skymten av förutom dom där två minutrarna han var i tvrummet. Ne så jag gick och la mig. Idag ska jag åka till Ånge, kanske sover där tills imorgon. Jag pappa och Neo ska ju ändå iväg och köpa kläder då....

nåja, återkommer då jag är på bättre humör!

Kommentarer
Postat av: Sara

lite typsikt "karl-beteende" det där tror jag =P /sara

2009-02-25 @ 09:19:47
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: annis

I Agree!!!!!!!! Vill samma.. :) Kram påre

2009-02-26 @ 06:23:08
URL: http://annhelen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0