Efterlysning!

Vart tog AK vägen?
Jag menar, hon som sitter här nu ser ut som 7 svåra år. Min självkänsla är långt ifrån på topp, jag känner mig verkligen sliten. Jag som bodde framför spegeln förut skulle kunna täcka över varenda en som finns i detta hus. Where is the spirit??! Har du en klippning, peeling, manikyr och pedikyr, in your little backpocket, hör av dig! I need it!!!

Neo sover, Kicken sover och Cross har damp. Ska nog ta och gå ut med henne så hon inte väcker de sovande tu.
Återkommer med lite bilder och lite uppdatering.

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Farmor!

Ja du..så är det att bli mamma. Ingenting blir någonsin igen vad det varit. kram

2009-02-21 @ 15:57:43
Postat av: eda

Men lilla gumman du är precis samma fina, snygga å goa ak som vanligt fast med världens gulligaste unge..kom upp hit så fixar vi en ny look åt dej...älskar dej systra mi..puss puss

2009-02-21 @ 20:54:16
URL: http://edah.webblogg.se/
Postat av: yvonne

Håller med farmor ..så är det när man blivit mamma =).Men man kan ju inte alltid vara på topp....Kram

2009-02-22 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0