Kors och Tvärs..

Jag är så trött att mina ögon går kors och tvärs och sen tillbax. Bäst att hålla igång så man inte slocknar allt för tidigt.
Ja därför mina vänner passar jag på att skriva ett inlägg. Två flugor i en smäll, jag kan hålla mig vaken lite längre och NI får nånting att läsa :)

Idag var det dax för myspys, var bara 5-6 små söta barn där, beror nog på kylan. Men det gör ju inget. Neo lekte rövare på golvet fram tills Levi började leka "Sitta på Neo" ;)
Vi åt mat och pratade massa, jättetrevligt faktist. Drack kaffe gjorde vi å´, och åt kaka :D

Nu ikväll så har jag städat övervåningen, nedervåningen blev gjord igår.
När jag höll på att damtorka å klättrade Neo upp på sängen, eller han stog på golvet och höll i sig i sängen, och som där rackarns mockasinerna är ju värdelös, ja så rätt som det var så gled fötterna åt sidan och lilla Neo for pladask ner i golvet, landade först på rumpan och som tur var så hade han ju stötdämpar´n ¨på, men gick med sån fart att han efter det for baklänges och slog i lillhuvudet i golvet, aj aj aj, stackarn! :(
Lite gråt blev det men när han fått nappen och såg att Alva sprang förbi så var hans lilla olycka som bortblåst och jakten efter Alva var i full gång.

Tänk om en napp och en rädd liten katt kunde lösa mina problem! :)




Älskling <3


Mikaela Neo och Viktor

See ya!! :)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vilka underbart blåa och fina ögon Neo har!! Alldeles klara.

2009-02-04 @ 08:36:53
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: victoria

Vilka söta bilder, din lilla neo har jätte fina ögon :-)

2009-02-05 @ 10:16:08
URL: http://victoriaseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0