Kundvagnsjävel!

Jag är ungefär så häääär trött. Jag och Neo har haft en supermysig dag i ånge med Claudia och Maya, satt på cafeét och fika ett bra tag, for sen in och mer eller mindre storhandlade på ICA, pust och stånk! Dom där kundvagnarna är inte att leka med då man ska ut till bilen med alla varor och en Neo. Lägg på lite slask på parkeringen och vipps så har man kaos! oftast är det bara ett hjul som nuddar marken åt gången eftersom att vagnarna är så skeva, och om det mot förmodan skulle hända att tre hjul är i markensamtidigt, då rullar bara ett utav dem eftersom att dom andra två är blockerade av snö. Det slutar alltså att man mer eller mindre släpar vagnen och lämnar 2 meter djupa spår efter sig. Det är helt enkelt lättare att bära Neo och hela kånkarongen på samma gång och skita i den där jäkla vagnen.

Neo somnade på min mage förut, har inte hänt sen han var pytteliten så då passade jag på att ligga kvar en stund bara för att få mysa :)

Nu kommer kicken hem..
Ska skynda mig och vara lite social så man kanske får träffa han lite för en gångskull.

Hej hopp...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Ica Kundvagnar e inte å leka med! Snacka om 1800-tals vagn. dax för dom i fixa nya! ;)

2009-02-26 @ 08:57:32
URL: http://eyk.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja de va snällt av dig det :D

Fina firren med oss, less på snöööööööööö nu bara.. Hoppas ni ha det fint i detta snö(o)väder oxå :)

2009-02-26 @ 12:36:08
Postat av: Jenny

ja, det var jag - Jenny som skrev föregående :P

2009-02-26 @ 12:36:45
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Elin

Klart du ska ta åt dig! =) Du är så duktig på att vara mamma, även om det är så självklart och enkelt för dig så förstår jag inte hur du gör det. Tusen Puss.

2009-02-27 @ 09:43:30
URL: http://lady.bloggagratis.se
Postat av: annis

Men AnnaK! Du har ju ej bloggat på tok länge.. Var håller du hus;-) Miss ya!

2009-03-04 @ 18:15:51
URL: http://annhelen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0