Ne, det är inge skämt!

Vaknade vid 6, Neo klättra och hade sig i sin säng och då var det lika bra att kliva upp och gå ner.
Big misstake BIG MISSTAKE. När jag kom ner så möttes jag av en käftsmäll, haha, på nedervåningen var det ynka 13 grader varmt (?) mina fötter höll på att frysa fast i trappan. 
Köldskador till trotts så trippade jag in i köket med Neo + Neo täcke + Neo kudde+ Neo napp och nappflaska och för att inte glömma Neo nalle, i famnen. Lyckades lägga ner allt utom Neo i hans vagn. Så med Neo på höften köldskador på fötterna och stressmomentet Alva hängandes som en svans så fixade jag i ordning välling till Lillen. La ner han i vagnen och när han ätit upp så kunde man nästan höra snarkningar från vagnen. Han somnade, lika bra var väl de för då kunde jag passa på att göra en brasa..

28 minusgrader är det utanför dörren, DET ÄR INGET SKÄMT!
Cross hoppade på tre, ibland två ben när vi var ut för ett litet tag sen, stackarn!

Jag måste ju bara säga GRATTIS till Therese och Johan som fått en liten grabb, WOHOO! :)

Tänkte åka till Mamma och Pappa idag, men denna kyla alltså, det är fråga om.. Bilen känns ju mer eller mindre som en flintstone-bil, och jag tror dessutom att det är lite luft i ena däcket =/

Igår kom pappa ner och åt middag med mig och Neo, Kicken hade med sig matlåda så han fick man inte se skymten av på hela ´da´n..
Neo fick ett lektält igår :)
Rätt gulligt med en morfar och en Neo intryck i ett tält på ca 1,5x1x1 meter,

Ne nu ni min vänner ska jag se om jag kan sparka liv i Kicken, skulle ju vara trevligt att träffas innan han drar och jobbar.

På lördag är det alla hjärtansdag, kan ju vara kul ?!
På återseende, hej!

Kommentarer
Postat av: josefina

Tittar in för att säga godmorgon =)

2009-02-11 @ 08:09:29
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, ja men stämde de in på dig med då? :) Stämde rätt bra på mig haha..



Ja, idag hare vare vrålkallt... va 30 minus nere på jobbet imorse........ fy fan.

Nä nu vill jag ha VÅR! :)

2009-02-11 @ 16:22:41
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0