Onsdag morgon!!

Jag sitter och kikar på Vakna med the voice, Olle Waller ska snart visa sin nuna i rutan, jag vet inte varför men jag kan inte med den mannen, uäääck!
Tror bestämt att jag ska ta med mig Cross och gå ut en sväng istället.
Neo ligger här nere i vagnen och sover medans hans kära far ligger dunderförkyld uppe i sängen och toksover.

Neo vaknade inatt och hade ont i magen så vi satte oss i våran säng och snackade lite skit, efter ett tag sa jag till Neo att jag kunde byta blöja på han när han ändå var vaken, då svara KICKEN (som förövrigt sover som en stock) -Mm. Åsså vänder han sig om och kollar på mig som att han sett ett spöke, sen ser det ut som han väntar på att jag ska gå där ifrån eller nånting? Äh jag vet inte vad han yrade i, Han somnade iaf om på två röda...

Nåja, nu ska jag ut med Cross.

På återseende!
Kram och Hej


Kommentarer
Postat av: yvonne

Vad fint ni har gjort uppe ... Det blev ju kanon=)

2009-02-18 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0