Kvällaaa...

Åååh här sitter jag och gäspar, kikar på "Hopkins"...

Så himla tragiskt, en ung flicka som var på poolparty och ramlat i poolen.
Hon kommer in med lungorna fyllda med vatten. Det visade sig i
slutänen att hennes skador på hjärnan var så svåra att om hon, mot förmodan vaknar,
så kommer hon aldrig bli som förut och hon kommer behöva hjälp
med allt som hon ska göra.
Tänk vad fort det kan gå...
Det gör ont i hjärtat när jag tänker på de.

Nog om det!
Idag har mamma varit här, mamma och pappa kommer hit i skift :) haha..
Det har varit trevligt, vi har lekt med Neo som har varit i full gång hela
långa da´n. Ätit mat och haft det allmänt trevligt.

Ja just de haha, ja måste bara få lätta mitt lilla hjärta lite.
Var på afäären förut idag och när jag står i kön så könner jag att det är
någon som kollar på mig, ja men så rätt jag hade, där stog en liten
flicksnärta och glodde ögonen ur sig. Hon försvann bakom hyllorna så fort jag kollade dit. Det är sött, hon är en sån där man bara vill knäppa på näsan
och fråga " MEN VA ÄRE??!" :)
Och även för någon helg sedan då jag och Claudia var på bykrogen, vi stog och prata och rätt som det var så kommer det en jäntonge och knuffar till mig,
hon ska gå förbi men är bara tvungen att göra nånting. Både jag och
Claudia såg ut som två frågetecken...
Mycket onödigt gjort, mmm, sånt man får ta :)

Till någe trevligare.
Imorn är det myspys igen, wee! :)
Och någon dag till veckan så ska jag och Neo åka och träffa Catrine och Loke,
det ska blir trevligt :)

Nu äre natt. Puss och Hej!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer bli kanonskoj!

Va stor Neo såg ut på korten, såg ut som om han är.. inte vet jag, typ 1 snart ;)

2009-02-11 @ 22:28:57
Postat av: annis

Vilket fint tält han fått! Tittut!! Ha ha! Gullunge:)

2009-02-12 @ 13:10:14
URL: http://annhelen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0