Pikabooo..

Hej hej heeej!

Det känns som att den här dagen har gått fort, bara rusat iväg liksom...

Vid halv 11 idag så begav vi oss iväg på myspys, det var mycket små bebbar där idag, så kul! Alex Carola och Gideon var också där och det var ju det trevligaste eftersom att vi inte träffats på riktigt länge.
När det var sångstund strejkade Neo, Hello? Vem vill sitta stilla och sjunga när man, för det första inte kan sångerna och för det andra kan LEKA ISTÄLLE!! Dumt påhitt det där med sångstund, i Neos värld finns inte orden sitta och still, att sätta ihop dem i samma mening, det exicterar typ inte heller :)
Viking var där också, wow vilken tuffing, och så stor han blivit, så söt! :)

På vägen hem gjorde vi en avstickare på ICA sen fortsatte vi hemöver. Pappa och Cross kom efter 5 minuter ungefär. Hon var dödstrött. Hon hejjade och sen gick hon och la sig :)

Efter Kicken varit hem på lunch så gick jag Neo och Cross ut. Neo åkte pulka och Cross jagade boll. Hon blir fort trött när det är så pass mycket snl på åkern, men hon ge då fasen inte upp i första taget, hah...

När vi kom in var det ett tag kvar innan det var läggax så jag och Neo passade på att bada en stund. SÅ himla mysigt, men ååå så himla busig han är i vattnet, helt GÄÄLEN!!  Han är typ som en fisk som hoppar upp och ner och fram och tillbaka och det blir inte lätt att hålla i honom då han är täckt med barnolja. Nåja, det gick bra iaf och alla inblandade klarade sig utan en skrååååma ;) Yeeey, supermami!!

Han somnade iaf i våran säng, inkurad intill mig som en lite boll. Jag skulle kunnat lega så i all evighet för det var så fruktansvärt mysigt, men jag hade en hel del att taitu med här nere, blee!!
Cross däremot gick och la sig uppe i sovrummet med Neo när jag gick ner, så nu ligger dom där uppe i vårat sovum och snarkar ikapp, våra två älsklingar! :)

Ne, nu ska jag preparera Alva med p-piller :)
Ha det bra!


Leka med vatten är ju skitkul :D


Pussgurka!!


Snygg hatt Neo, lite väl platt bara?

Kommentarer
Postat av: MOFFA

Morfars bästis de e du de.

2009-02-24 @ 21:11:09
URL: http://edah.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Finns d någon unge som inte gillar vatten?? Blir helt vilda av att få plaska.. gaaahhh...

Allt bra med er bruden??

2009-03-02 @ 20:13:20
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Momma

Mommas bästis åsså tamefaktiskt!

2009-03-04 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0