Så det kan vara va..

Hur har er helg varit?

Våran har varit.. sådär!
Vi har mest tagt det lungt, det har nämligen varit magsjukevarning i detta hus!
Kicken den rackarn han klarade sig undan men inte jag Neo och hör på denna, CROSS tillomed Cross kräktes flera gånger igår!!
Hua, tyckte mest synd om Neo, stackarn
Men som tur är så är han på bättringsvägen, min lilla kämpe.
Förstår inte hur i all världen han kan ha så mycket energi även fast han har världens magsjuka!
Själv låg jag däckad, men Neo han var lika sprallig som vanligt <3

Och appropå Neo, han blev 10 månader igår, herregud!!
Om två månader så är det 1 års-kalas på tapeten :D Wohoo! Våran stora kille, världens bästa.

Jag har skickat iväg en jobansökan idag, håller ni tummarna åt mig, det vore gulligt.
Lider av en inre stress, tanken på att mammaledigheten snart är slut gör att jag får mer eller mindre panik eftersom att jobbutbudet i denna kommun inte är den bästa. Sååå detta jobb skulle sitta fint, like a glove, som en fläskläpp ni fattar :D

Nu ni är det inte långt kvar tills klockan slår nio, lipstick djungle, lööööv it! :)
HA det fint.
Kram och Hej

PussGurka



Kommentarer
Postat av: annis

Hoppas ni blir bättre o att du får JOBBET!! Vore ju alla tiders det då :D PoK....

2009-02-17 @ 07:44:47
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Åh fy era stackare. Det verkar inte vara många som klarat sig undan den här magsjukan.





2009-02-17 @ 19:42:10
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0