Har ni saknat mig? :)


Man kan sitta och kolla på Neo hur länge som helst när han leker.
Han är super duktig på att ställa sig upp och hålla i saker, blir stadigare och stadiga för varje dag. Men när han han väl kommit upp så ska han ju ner.. nångång.

Så här går han iaf tillväga då han ska sätta sig ner...

-Han börjar med att puta med rumpan i tron om att den kommer närmare golvet, armarna blir två meter lång eftersom att han vägrar släppa taget från det han håller i sig i.
-När inte det går så gör han tvärtom, sänker huvudet så långt det bara går, raka ben och fortfarande med två meter långa armar.. han är lite feg också för så länge han inte känner att rumpan inte är i golvet så släpper han inte taget!
Ska passa på att berätta att han gör varje moment i typ 5  minuter så hela den här "sätta sig ner-grejen" tar typ en kvart haha...
-Till sist iaf så skiter han i allt och släppet taget och landar snyggt på sin lilla rumpa :D
Haha man kan sitta och kolla på han hur länge som helst, han är så jäkla söt så det är inte sant! <3

Imorse kom Annis och Viktor hit på en koppkaffe, Neo vaknade precis då dom kom och var pigg och glad som vanligt, men senare under dagen så blev han lite hängig.
Ingen feber idag men han har fått alvedon och den kan ju ha gjort sitt. För igår hade han lite högre temp än vanligt. Rackarns förkylning som är på G ...

Imorgon, om nu Neo är pigg och feberfri, ska vi på myspys :)

Nu ska jag, trot eller ej, göra mig lite(?) kaffe..

Återkommer med lite bilder,


Kommentarer
Postat av: thess

jag har saknar dej ;) Ah, jag hoppas han komma snart jag meeed!

2009-02-09 @ 21:05:12
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: thess

jag har saknat dej;) Jaa, ajg vill att han ska komma ut nu jag meeeed! Men gud så jag gruvar mig!

2009-02-09 @ 21:06:20
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: annis

Du.. kanske tänder på G? Kram

2009-02-09 @ 21:27:38
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: Nina

hehe.. Ja, det har vart tomt här ett tag. Ska ännu en gång tacka dig. Jag har tamme´tusan 10 referenser från din blogg :) Tyty :)

Allt bra annars?

..också nyfiken...- nå tänder på charmtrollet ?

KRAM!

2009-02-10 @ 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0