Söndagkväll..

Nu har jag lugnat ner mig och mina nerver en smula från gårdagen.

Hur har vi spenderat denna dag då mån tro?
Jo jag och Neo klev upp innan  imorse, gjorde en brasa och myste som attan sen somnade han och sov ett bra tag. det var bra för då hann jag både göra och dricka kaffe, vakna till liv helt enkelt.
är han vaknade igen så drog vi på oss ytterkläderna och gick ut. Inte många minus, men som vanligt då det är mildare så var det mulet, grått och tråkigt. solen typ lyste med sin frånvaro...

Vi gick en sväng runt Fränsta sen så traskade vi in till Marie och fick oss lite kaffe och en välbehövlig pratstund :)
När vi kom hem igen så var det fullt hus här. Neo fick sova lunch ute i vagnen och jag plockade lite i köket.
På em har vi inte gjort några överdrivna kraftansträngningar utan har mest lekt och grejat här hemma.
Sen blev det kväll och nu sitter jag här, Neo sover sött i sin säng och Kicken likaså...... fast inte i Neos säng.

Sitter och kikar lite på Bridget Jones, hon är en smula dråplig haha... Stackars tjej!

Nä, nu ska jag sluta nöta dator för ikväll.
God natt och Sov Gott allihop!

CROSSEN

Snömonster


Den där svarta fläcken till vänster är en hoppande Cross, den till höger är Kicken


På väg ut och åka spark, sötnos med sele och allt :)

♥ Åsså tar vi ett på kärleken, pulkåkning it is!♥
Han är där under alla mössor, halsdukar och filtar nånstans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0