Helööoo

Oj, det har blivit ett omedvetet uppehåll, det var ju inte meningen! :)

Vad har hänt sedan evigheternas kallaste dag då? Inte allt för mycket, det har blivit helg, that´s it :)
I fredags var Jag Kicken Neo och Cross har varit ute i skogen. Det var mysigt med en eftermiddags prompa.
Sen kom Putte Marie och Melvin hit och åt thai-mat beställt från Ånge, goooooott!

Idag då, jo jag har varit iväg och jobbat en sväng tammefaktist, på shell! Ja jag vet, jag är född till att stå bakom en kassa haha..
Neo har även varit dålig idag, började i natt.
Kräktes ner hela sängen. stackarn! Huua tycker så synd om han. Men nu på verkar han blivit lite bättre, han har fått lite majsvälling så det gör väl sitt får jag hoppas.

Kort update, men nu är det melodifestivalen.

Ja just de, GRATTIS Elin & Göran till eran lilla sessa :D
Nu har väl alla fått va?

Henke och Emma - Casper
Ellas - Ellie
Therese och Johan - Troy
Elin och Göran - Liten Sessa :)
Såå mysigt!!

Ne, hej hopp!
Kram Kram

Molly :)


Men, vilken rolig kanin..


..den tar jag! Taskmört haha..


Världens finaste :D


Pappa & Neo, pulktajm!


Pappa och Cross


Snö-Crossen!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad härligt d ser ut med snön ;-) Ledsen att jag tagit bort länkarna, många som klagat på mig... haha..!!

2009-02-14 @ 20:44:37
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: tina

men va taskigt att du glömmer lilla mig :(

jag är fortfarande kvar och fet :)

2009-02-15 @ 07:32:44
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0