Våran stora kille! :)

Jaha, då var denna helg avklarad :)

Igår var jag och Claudia på bykrogen vilket var riktigt trevligt faktist var dock lite trött imorse vid 6 då Neo vaknade, Men det är sånt man får ta. Det hör ju som till :)

Kicken började jobba klockan 12 och sen dess har jag och Neo och för att inte glömma Momma bara tagit det lugnt. Har inte varit väder för att vara ute vilket var lite synd. Blev lurad då man klev upp och solen sken som bara den, fick en smärre chock då termometern stog på -19 , huua !

Har varit och handlat en sväng,HUGGT VED har jag gjort å, sanning! Tror ni mig inte så fråga min kära mor som tyckte att jag var så duktigt så :)
Vad gör man inte, kan ju inte låta lillgosen frysa!!

Igår kissade Neo på pottan 4 gånger :) Världens duktigaste kille, eller hur!
Aaaw man blir så stolt :D

Lite uppdatering fick ni allt..
På återseende, Puss och Hej!





Kommentarer
Postat av: annis

Men shit vad duktig han e:D Stora killen! Synd att jag inte kunde följa med på Byis.. får bli en annan gång o då jäklar ska jag dansa så in i h...! ha ha! PoK på re

2009-02-01 @ 21:12:02
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: Farmor!

Vilken storkille! En farmors hjärta fylls av stolthet. Kram

2009-02-02 @ 08:25:40
Postat av: Melinda

Vilken duktig kille! Så söt :)

2009-02-03 @ 11:09:31
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0