Baj Baj 2008, Hello 2009!

God Dag allihopa, både bakfulla som pigga och allerta! Jag är nånstans mitt i mellan, DUNDER FÖRFKYLD!!
Jaha, då var det ett nytt år då, coolt :)
Igår var Putte Marie Melvin och Molly här, vi åt god mat och hade trevligt. Tog det väldigt väldigt lugnt, hade inte ork till någe fartfyllda påhitt. Inte någon vidare lust heller för den delen..
När klockan närmade sig 12 så begav vi oss ut för att kika på alla raketer, Neo låg och sov men Cross var piss och följde med oss ut. Hela himlen lystes för några minuter upp av raketer i olika färger, det var fint. Cross var inte det minsta rädd, lite brydd, men inte rädd :)

Vad hände 2008?

Kan säga som så att år 2008 var kort sagt det bästa året i mitt liv eftersom att det var då Neo kom <3

Näe nu orkar jag inte skriva mer.
Hatar att vara förkyld!!!!

Kram o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0