fredag fredag fredag

Jaha, då var det fredag igen, vad fort veckorna går va?
Det slog mig förut att om bara tre månader så blir Neo 1 år, 1 helt år..
Det är verkligen svårt att förstå hur fort tiden går då man har bebis, men BEBIS? Neo är ingen bebis längre, han är ju storkille nu ju ;) Vääärldens bästa!

Idag har vi inte gjort allt för mycket, varit inne hela dagen för ute var ju kylan under all kritik. 
Var lite orolig att man skulle stöta på en och annan isbjörn då man gick utanför dörren. Cross har knappt velat gå ut hon heller, och det förstår jag de med dom där små(?) tassarna :)

Man skulle vart upp på shell och köpt sig lite gooodis eller någe annat gott till ikväll, att jag inte tänkte på det förut när jag var på ICA och handlade. Nåja, det man inte har i huvudet får man ha i benen!

Idag har dom iaf skickat bilbarnstolen som vi köpt till Neo, blev en Akta Graco och jag känner mig supernöjd :) Nu jäklar ska det bli åka av ;)

På måndag börjar "myspys" igen, det ska blir kul, men man lär ju inte kunna sitta och prata med dom andra och dricka kaffe lika länge som man kunde göra tidigare. Då låg ju Neo mest bara på mage och kollade på allt. Now He´s all over the place :D Men det gör absolut ingenting, det är ju för hans skulle vi går dit ner, mestadels iaf lite för min egen del också. Det är alltid trevligt att träffa alla som är där och prata lite skit.

Ne, nu är det mat...


Kommentarer
Postat av: Emma

Kikade in här lite och lämnar lite fotspår efter mig :)

2009-01-17 @ 00:07:18
URL: http://emmacandell.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ja gud va fort tiden går. Tänk att prinsen snart fyller ett år. det står väl inte på förrns han har körkort oxå. Kram

2009-01-17 @ 09:20:13
Postat av: Anonym

Svarar på din komentar här ... Vi har varit på kryssning och det var verkligen roligt, något att rekomndera :) Egentid då och då är guld värt!

Fast såklart saknar man ju dom små liven mycket, det blev pusskalas idag vill jag lova!! :)

2009-01-18 @ 16:13:18
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: Melinda

Oj oj snart 1 års kalas :) Tänk vad tiden går!!

Har du gjort din header i photoshop? Den är jätte fin!! Jag lyckas då aldrig med sånt där avancerat skrattar

Ha det bra!

2009-01-18 @ 16:23:01
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: Melinda

Ja visst är dom underbara :-)

Neo har oxå väldigt fina ögon!! Han är verkligen gullig!

Om jag mailar tre kort till dej har du lust att göra en header? När tid finnes såklart ... Jag vet hur det är med småbarn och data tid, hehe! Jag kan självklart betala för det oxå. Jag är bara tacksam. Jag är HELT lost på photoshop. Jag kan verkligen inte förstå!

2009-01-18 @ 16:49:09
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0