Freeedaag :)

Klockan 6 imorse stog Neo upp i sin säng och försökte prata med sin inte alls lika pigga mamma.
Jag är mer död än levande på mornarna nu för tiden och allra helst idag. Det blev sen träning igår, jag var inte hemma förän vid halv 10. Och alla som är småbarnsföräldrar vet att efter klockan 9 så är det mitt i natten! :)

Neo har nyss somnat, vi har varit ute och åkt pulka, weee!! :)
Tror att jag ska höra med Claudia om dom vill följa med ut och gå sen, det är ju rätt skönt väder ute.

Igår var jag Neo Maya och Claudia i Ånge, åt lunch på nya fiket, helt okej :) Neo höll låda precis som vanligt, och Maya satt bara och flina :) haha..

Idag är det fredag och "let´s dance",  haha det är helgens höjdpunkt för lilla mamma ak ;) Det är så skönt att bara sitta och kolla på tv, äta nå gott och bara vara :)

Brist på kaffe, återkommer med nå kul :)

Kram och Hej


Kommentarer
Postat av: Sega pappan

Jag är avis på att ni har snö...

2009-01-26 @ 23:34:02
URL: http://segapappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0