FREITAG


Jaha, då var det fredag.
Blir alles snurrig i bollen när det är röda dagar mitt i veckan..

Neo följde med mamma och pappa hem förut när dom var här. Mamma ville låna han i natt vilket är gulligt så det är väl klart att hon får göra de. En timme efter dom åkt så började jag sakna han.
Nu sitter jag i soffan och har sjukligt tråkigt, roligare än så här lär ju inte denna fredagkväll bli...Optimist? Öh...

Funderar på om jag ska ta med mig Cross upp på shell och köpa godis!
Kanske gå ner till P&M och snacka lite skit...
Eller, nä jag vet inte!
Snacka om att vá lost utan min lilla solstråle, som btw har börjat dra sig upp på knä för att sedan på världens sötaste sätt ställa sig på fötterna. Nog för att han inte blir stående på fötterna längre än ett par sekunder. Men ändå, det är en början, en väldigt väldigt bra början. Man blir så stolt <3


På länken här nedaför så kan man även kolla vad namnen betyder, självklart kollade jag upp vad Neo betyder.

"NEO Är ett unisex namn som betyder "gåva" på setswana (majoritetsfolket i Botswanas språk, folket Tswana)"

Jag visste faktist inte att det både är ett kill- och tjejnamn :) Men att han är en gåva det visste vi ju redan för lääänge sen! ;)


 



Ne, nu ska vi ut och gå...
Tjoheej&hå


Kommentarer
Postat av: Annis

Vilken sötis han e Neo=) kramar

2009-01-02 @ 20:33:18
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: Jenny

Men din blogg är ju superfin!! då NÅNTING kan du allt i photoshop :)

2009-01-03 @ 10:07:29
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ja nog är han världens mest underbara gåva.

Kram

2009-01-03 @ 12:27:16
Postat av: sanna

haha, vad sööt :)

2009-01-03 @ 17:34:48
URL: http://ssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0