Heej!

Neo vaknade vid 6 tiden imorse, då gick vi ner och mös i soffan med lite välling,klockan 7 somnade vi igen för att sedan vakna 30 minuter senare av att Kicken smög om kring som en tomte.
Och tur var väl det för annars hade vi inte träffats på hela dagen.

Jag och Neo har nämligen varit i ånge sen 10 tiden, var hos mamma och pappa fikade med min faster och Sven som kom förbi en sväng.
Sen for jag och pappa iväg med hundarna en sväng, Neo fick stanna hemma med momma eftersom att det var lite för kallt för min lilla stjärna att vara ute så där länge,.
Men momma klaga inte en sekund, inte Neo heller för den delen, dom hade fått besök av gammelmorfar och jag kan anta att Neos ögon lyste av bus då han såg han :) haha sötis...

Ikväll ska vi äta ost och kex, bara mysa på och ha det bra samtidigt som vi kikar på Let´s Dance :)
.. så nu ska jag ta och avrunda.

Lägger upp lite bilder på Crossen & Ceasar från idag :)
Stackars lilla Ceasar höll på att gå av när Cross körde igång med sina pansarvagns-takter ;)




Ha en bra kväll allihop! :)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: ovansjö "virago"

Fina bilder o fina motiv.

2009-01-31 @ 15:24:54
URL: http://edah.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Blir sååå avis på all snö :-o Ser såå mysigt ut ju!! Hoppas allt är bra med er!! kram

2009-01-31 @ 19:13:09
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0