Läge att uppdatera?

Oj, det är inte medvetet som jag har skippat uppdatering av bloggen den senaste tiden, det är bara det att jag har varit så fruktansvärt seeeg på kvällarna så jag har varken haft någon ork eller lust.

Men nu ni, är jag tillbaka och det med buller och bong. Mm kanske inte riktig, men då ska ni höra Neo då han leker med trumsettet han fick i julklapp, min lilla rocker!!
 
Idag har vi varit på myspys, tog oss en prommis dit, sen upp på bvc för lite vägning och mätning, ner på ica och handla sen hem och laga mat till Kicken som hade lunch kl 16.
Och där emellan har jag busat och gosas med Neo.
Med den där gosningen kan jag ju bara säga att jag gjorde så gott jag kunde, det är nämligen så att lilla herr Rahmquist är mer vild än tam då han är på G haha, absolut inget fel med det.
Det är bara lite svårt att gosas me han då!
Men när han skulle lägga så gosade vi järnet! Ja att vi gjorde, han är bäst och så är det med den saken!
Så otroligt charmig att ordet CHARMIG inte ens räcker till :D <3

ELLAS HAR FÅTT EN BEBBE, en liten flicka, grattis grattis :D


Microblogga - ja det känns som att det vore nånting för mig, iaf för tillfället... 45 ord var det va?



Hörs och störs!
Kram hej


Kommentarer
Postat av: annis

Hihi! Jag din neo e ju tok söt o carmig:) det där med uppdatering faller bort ibland.. samma för mig.. har inte haft nå ork eller lust! Tiden har inte funnits heller;) J du vet ju hur det är! Ha ha! Kul att Elin fått sin lilla bebis nu..=) Vi får höras då.. kramar!

2009-01-28 @ 06:48:22
URL: http://annhelen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0