todilooo..

Vid 12 tiden idag tog Neo jag och Cross vårat pick och pack och drog till Ånge. Där mötte vi upp mamma sen åkte vi vidare till mormor och morfar.
Där blev det kaffe och bulle, as alway, men jag klagar absolut inte. Finns inga godare bullar that´s for sure! :D
Kikade på kort gjorde vi också, tycker det är skitkul med kort, lägger upp några som jag hittade..

Eftersom att både pappa och Kicken jobbade idag så passade jag och mamma på att äta middag tillsammans, Sen blev det kaffe igen. Jäääklar vad kaffe jag dricker på dagarna :S

Imorgon ska vi åter igen till Ånge jag oc Neo. Vi ska ta en fika med Åsa, verkligen evigheter sen vi träffades så pass lång stund att vi hunnit uppdatera varandra om hur landet ligger i våra delar av kommunen :) haha...
Men imorgon blir det av :)

Ne, nu avslutar jag med bilder och inte att förglömma kika in till Kicken och skriv några värmande ord HÄR! :D

Och hörrni!!
Ni kikar väl på "Lipstick Jungle" på 3an?
Serie i sann sex and the city-anda :D Wöhööooo..

Pics from the past..

Liten jag,  1 år gammal


Jag igen, dock ett år äldre :)


Eva-Lena 4 år äldre än jag. 6 år gammal då alltså..
Alltid varit en tuffing. Vågade klättra i nät ...


..och inte att förglömma KÖRA GRÄVSKOPA!


Komiker redan då.
Haha jag tror jag svimmar..


Snygg frilla, snygga brallor...


Så här våghalsig var jag..
Tog det säkra före det orsäkra och satt på det lilla däcket innuti :)

Kommentarer
Postat av: eda

men gud hur man såg ut...hahahahaha vilka jäkla byxor....hahahah ja smäller av

2009-01-12 @ 21:50:22
Postat av: eda

hahahaha gud ja ja säger då de

2009-01-12 @ 21:53:11
Postat av: Anonym

Gu´ va gölli du va :)

Roligt med sånna där kort!



Tjingeling!

2009-01-12 @ 21:59:23
URL: http://eyk.blogg.se/
Postat av: Annis

Vilka små stjärnor=)Ha ha! Tok söta!

2009-01-12 @ 22:09:11
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: catrin

hur söt få man vara som liten då =)

2009-01-12 @ 22:53:16
Postat av: Farmor

Snacka om gullig då.Kram

2009-01-13 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0