Sad sad...

Det är faktist inte utan att jag blir lite ledsen när jag säger det, eller ja det är nog på två vis.
Men efter jag fick Neo så är det nästan aldrig någon som hör av sig. Absolut inte lika många som innan iaf. Neo är mitt allt så det gör egentligen ingenting. Men att det ska blir sån tydlig skillnad. Jag har kvar de mina absolut, dom som står närmast liksom och det är väl dom som betyder mest.
Man vill ju inte precis tvinga folk att umgås, nee verkligen inte!

Nog om de...

Nu har Kicken och Lilja dragit vidare på förfest och här sitter jag med en kanna kaffe :)
Har nyss varit upp till Neo, han låg och surrade med gosedjuren som han har i sängen och det lät som han börjar bli täppt i näsan, attans! Lilla stackare, man vet ju själv hur jobbigt det är att vara förkyld. 
Har även lyckats smitta min kära far så nu ligger han med frossa och en dunderförkylning, all thanks to me. Förlåt!

När jag var ut med Cross förut så hoppade hon omkring på tre ben, lilla vännen, hon frös hon. Funderar faktist på om man ska köpa ett täcke åt hon, inte ett rosa med glitter ala chihuahua, utan ett som passar till Cross. Hon är ju inte en, vad ska man säga? Utehund? haha... Hon fryser iaf då man är ute och går med henne så ett täcke skulle ju inte göra det sämre. Kalla mig tönt men jag funderar faktist på det ;)

Neo och Cross



 


Kommentarer
Postat av: Melinda

Tror vi alla som fått barn känner igen det du skrivet. Vet inte varför det blir så ... Konstigt!

Täcke till Cross låter ju kanon :)

Ha en bra dag!

2009-01-04 @ 07:08:16
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: Annis

Ja det är ju så=) Jag vill iaf imgås med dig,fastän det aldrig blir av. Kanske är det tröttheten o latheten som hindrar. O så ska dte ju inte vara!Kramar påre!!

2009-01-04 @ 07:20:52
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: Farmor

Gumman, du kommer väl ihåg vad jag sa när du väntade prinsen....att ditt liv aldrig mer kommer att bli som det varit.Men de vänner du har kvar är ju de som har nån kvalitet o det är inte dåligt.Kramizar

2009-01-04 @ 11:10:21
Postat av: Farmor

Gumman, du kommer väl ihåg vad jag sa när du väntade prinsen....att ditt liv aldrig mer kommer att bli som det varit.Men de vänner du har kvar är ju de som har nån kvalitet o det är inte dåligt.Kramizar

2009-01-04 @ 11:11:11
Postat av: Jenny

Klart vovven ska ha ett täcke! De ha våran :)

2009-01-05 @ 16:32:13
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Elin

Vill bara säga att jag känner igen mig. Fast jag inte fått barn än. När jag flyttade från Fränsta för två år sedan hör jag ingenting från nån typ. Och det är supertrist. Trodde man hade vänner, men men.. Och sen kan du hälsa Kicken att han räddade mitt liv i natt. Drömde att några skulle kasta mig från en balkong, men han fick lyckades stoppa dom och ringa polisen. Drömmer hur mycket skumt som helst nu, och ofta om folk hemifrån skratt

Ha en bra dag!

Kramar

2009-01-07 @ 09:03:39
URL: http://eljo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0