Neo Eda och Cross

Det känns som att den här dagen har varit världens längsta.
Neo vaknade i och för sig tidigare än vanligt så det kan ju bero på det :)

Vid 11-tiden for Jag Neo och Cross till Ånge där vi mötte upp Åsa på det nya fiket.
Även fast det var evigheter sen vi träffades riktigt så där, så kändes det inte som så.
Vi hade mycket att prata om, det är ju en hel del som hänt sen sist. Det var toktrevligt och vi bestämde att vi skulle göra om det snart igen.

Efter det så drog vi en repa hem till mamma som mer eller mindre var nyvaken, och det med befogenhet eftersom hon jobbat natt. Satt och prata och självklart så drack vi kaffe :)
Medans Neo sov ute i vagnen så passa jag på att aktivera Cross, hon sprang som en tok ute på åkern och jagade snöbollar haha...

Sen då vi kom hem och jag skulle packa in alla matvaror och Neo från bilen så tog Cross sig en lite tripp upp i skogen. Klockan var då halv 5,  10 i 6 hoppade hon på dörren och ville in. Då hade den där lilla skogsmullen fått nog av skogen. Det är inge kul när hon är odyggdig så där och springer härifrån. Blir ju nervös också för att det ska hända nånting. Hon kan ju få för sig att springa ut på vägen. -Ajjabajja!!-

Åååh imorgon kommer älskade systeryster hit :D
Ska bli så mysigt, vi ska äta och bara vara! Neo kommer bli sååå glad då hon kommer!
 
Haha ja Neo är ju för söt.
Nu ikväll då jag skulle lägga han så fick han för sig att han skulle vara vaken lite längre efter han ätit upp vällingen, och självklart så fick han det.
Vi lekte i våran säng samtidigt som vi kikade på "unga mödrar"..
Till saken, jag höll i han som om han skulle stå själv åsså släppte jag så vickade lite åt sidan och han började asgarva haha, och då började ju jag också skratta. Så, så där höll vi på ett tag innan han ville lägga sig igen och sova, Söööötunge!!

Nog för nu.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Farmor

Men gumman vilken kaffedrickare du blivit.Kram

2009-01-13 @ 21:33:24
Postat av: Farmor

Men gumman vilken kaffedrickare det blivit av dig. Kram

2009-01-13 @ 21:36:10
Postat av: Melinda

2009-01-13 @ 22:15:44
Postat av: Melinda

Javisst är han :)

Haha, vilken busunge Neo var ikväll då!

2009-01-13 @ 22:16:51
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: ak

Aah haha jag vet!!



Hade ju ett uppehåll där på 9 månader, men nu har jag återupptagit diverse olater haha..



Usch och fy!

2009-01-13 @ 22:18:04
Postat av: Nina

..låter så mysigt med barn, får lite av dosen med att läsa om alla blogg- mammors vardag. Kommer bli så lycklig när min dag e kommen.. dock inte än.



Vad är de för typ av jobb du vill ha då ?

..dessvärre blir de till å pendla va ?!

Kram!

2009-01-13 @ 23:25:34
URL: http://nonna.bloggagratis.se
Postat av: Annis

Visste e det mysigt med barn=) De gör en ju så glad. Hihi! Vi hörs .. kramar

2009-01-14 @ 07:07:38
URL: http://annhelen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0