Heej..


Hade det inte varit "Let´s dance" ikväll så hade jag inte haft någon större koll på att det var fredag. Är numera alldeles dagvill, måste bero på att det har varit så mycket helgdagar plus att Kicken har varit ledig större delen av veckan.
Men snart så kommer nog vardagen tillbaka även i mitt lilla huvud.

På tal om mitt lilla huvud!
Har haft ont i huvudet hela kvällen =/ Hade det även igår och kvällen innan.
Gör ont ända ner i nacken, så Kicken har fått massera mig innan vi somnat, gör väl kanske ingen större skillnad men det är skönt då, just för stunden :)

Idag har jag och Neo varit i ånge och träffat Therese, åååh sötmagen. Snart är det dax, guuud va spännande :D
Kommer nog bli ett charmtroll utan dess like, Johans bruna ögon och Therese urgulliga personlighet, weheeeii :)
Iaf så gick vi på det nya caféet och skulle fika, men där var det så mycke folk och i och med det så fanns det ju självklart inget ledigt bord.
Vi traskade vidare mot konsum, där fanns det bord och där blev det fika av ;)

Imorgon kommer mamma hit och ska umgås med Neo och Cross för jag och Kicken ska nämligen åka till stan, ska inhandla lite nödvändigheter..
En ny bilarnstol för att nämna nått :) Sen ska vi in på IKEA en sväng också..

Ja just ja, BILEN ÄR FIXAD! Det är helt sant..
Hur långt tror ni vi kommer ni innan nästa fel dyker upp? ;)
GO våfflan! GO våfflan!

Bebis Bebis Bebis Bebis Bebis Bebis Bebis

  • Snart ska Neo få en kusin till. 24 Januari går tiden ut för Emma och Henke :D faaan va kul!
  • Tindra ska snart bli storasyster, Ellas tid går ju också utsnart !! :)
  • Elin Jonsson och Therese tid går ut samtidigt, i februari närmare bestämt.

    Det har varit och det är fortfarande BABYBOOM bland nära och kära.
    Hur mysigt är inte det då?
Ne, nu är det natta.
Först borsta tänderna och sen ska jag, bokstavligt talat, slänga mig i sängen och TOKSOVA!! :)
Natti natti

Men först...

Kolla in sötnöten som somnat brevid pappa i soffan <3 <3



Kommentarer
Postat av: Melinda

Vad kul med en massa bebisar :)

Hoppas att ditt huvud känns bättre snart!

2009-01-11 @ 00:04:26
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0