Bara Igloo och Isbjörn som saknas..


Haha, samtidigt som jag skriver så kollar jag på "Snillen Snackar" som går på 4an. Det är kul :D
Vet ni tex att man kan ha "vibrisser" i näsan?
Nä jag tänkte väl de :)

Idag då vi vaknade så var det ynka 28 minus ute. Fjantigt, ska de va kallt så kan det väl ändå vara så man känner av det? Nää fyyfan, ursäkta, men det var och är fortfarande så in i helsicke kallt. Vad har hänt? Man kan ju inte ens andas genom näsa utan att den fryser till is invändigt!!

Kicken kom hem någongång mellan 2 och 3 i natt. Ja, jag var faktist vaken.. Han hade gått hem i kylan, stackarn. Men han kände nog inte av den så där fruktansvärt mycket i det tillstånd som han va i ;)
I och med det så fick han sova ut imorse, jag och Neo gick ner och lekte åt frukost och myste på så länge.

Tidigare ikväll, innan vi nattat Neo så satt vi allihop är nere i TVrummet och rätt som det var så kollade jag bort bort TVn och DÄR STÅR NEO!!! Hjääälp haha.. vingelpelle, han stog och balanserade i någon sekund, tog tag i en wii-dosa som låg på bänken och ramlade pladask ner i golvet.
Grinade en skvärre i pappas famn, men det gick bra, han blev nog mest rädd.
Han har liksom bara på någon dag blivit världens tuffaste kille :) haha nu går det fort, snart kommer han aldrig sitta ligga eller krypa, utan bara gå!
Weheeeii, go Neo go Neo ;D <3 <3

Nu ska jag dricka kaffe.
På återseende...




Kommentarer
Postat av: Annis

Vad duktig han e Neo=) Tidig oxå.. Snart får du springa efter han hela tiden. De är ju så snabba oxå ju;) ha ha!Nu ska jag dricka kaffe o värma min kropp.. E ju kallt som attans! Vi höres.. kramen

2009-01-05 @ 06:49:36
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: eda

men lillfisen...va duktig han är...hihihih kämpa på;)

2009-01-05 @ 15:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0