Jag hade ...

Jag hade massa bilder på kameran som jag tänkte lägga upp men så blir det tyvärr inte. Kicken frågade ifall jag hade lagt in bilderna som låg på kameran, -Jaa, säger jag helt i min egen lilla värld. Men det hade jag ju inte och det kom jag på efter han raderat dom ;( buhuuu..

I varje fall så kan jag berätta att vi fått nygammal tillökning i familjen Nylund/Rahmquist i form av en lite Alva.
Jag och Kicken skaffade faktist henne då vi bodde i Tirsta, men i och med att vi flyttat hit och dit över hela Sverige så har hon fått bo hemma hos mamma och pappa. Det var egentligen meningen att hon skulle få bo där forever men nu när vi, så fint sagt, har slagit oss till ro så har hon fått flyttat hit till oss.
Neo piper när han ser henne, Alva blir iaf livrädd och sticker iväg som att hon har eld i baken...med Neo hack i häl, haha! Tokstolle!

Alva


Imorgon börjar "myspys" igen, det ska blir såå roligt :D

Mamma - Jag håller på dig. Vet att det kommer gå kanonbra imorgon. Om inte, så vet du vilka planer jag har och att du mer än gärna välkommen att joina mig :D 
Älskar dig och det vet du! Neo skickar en sån där blötpuss som bara han kan smacka iväg!



Ne nu ska jag greja lite.
Nog för nu.
Puss och Hej

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Men å, lilla Alvis. Var det inte hon som var ute och sprang med Sensei? :D Haha. Hon ser måttligt less ut, "jeeeevlaaa nooob unge" - tänker hon om Neo.

2009-01-19 @ 11:48:46
URL: http://lady.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0