Onsdaaaaaaag..


Jaha, då var årets GrammisGala över. Det bästa och kanske enda anledningen till att jag kollade var ju inledningen med tAkida. Som förövrigt klätt ut sig till Clockwork Orange-Alex och sjöng "Curly Sue", och även fast låten är aningen uttjatad av diverse radiokanaler så kan man inte låta bli att sjunga med i refrängen :) Den är fin..

Idag vi haft besök av Annis Mikkis och Vikke, drack kaffe och pratade skit :)
När dom åkt så satte jag igång med lite middagsmat, köttfärssås och spagetti. Kicken kom, som väntat, hem på lunch runt 4 tiden men MEN han hade då slutat för dagen, wohoo. Inte nog med det! Han är ledig veckan ut :D :D Yeheejj!

På fredag kommer Elin och henne M hit, det ska bli trevligt. Tänkte äta en bit mat ihop, Elin röstade för tacos :P Det är absolut inte omöjligt...

Imorse så ställde sig Neo upp med hjälp av TRAPPEN!!! Farligt farligt.
Det har gått så fort så man hinner ju inte med. Måste köpa grindar så man kan ha en uppe och en nere.
Blir lite trixigt nere, eftersom att det inte finns nånting att "fästa" i på ena sida. Är ju som lite vägglöst där :S
Vägg eller inte, en grind ska dit iaf, och det är BUMS!
Han är iaf mitt allt den där lilla grabben, åååh det finns ingen så bra som han! <3 <3

Funderar på att göra mig en kopp te, ja jag gör´t ;)
Hej så länge..


Neo & Mikaela                                                            Viktor                                                        Annis & Viktor


Kommentarer
Postat av: Annis

Ja det var trevligt igår=) hihi! Vi får försöka göra så att det inte dröjer så jäkla länge tills nästa gång.. ha ha! Ha det bra idag.. o snoosa på Neo lite från mig! Kramen påer...

2009-01-08 @ 07:27:14
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: Malin

Hey =) Ja, det har inte blivit mkt data-sittning senaste två veckorna ;O Inte ens hunnit läst någons blogg :( Ska sätta mig nån kväll o läsa igenom allt jag missat hehe :D Sjuk man är ^^ Ja tack, det är väl bra.. Med dig då? Kram

2009-01-08 @ 21:48:53
URL: http://genombrott.bloggagratis.se
Postat av: Madeleine

Jodå, snart så har han tagit första stegen och springar fram.. då får du och Kicken inte en enda lugn stund ;-)

2009-01-09 @ 09:47:21
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0