Kvällsbloggning, YES!

Jaha, här sitter jag och äter banan. Neofisen somnade vid 7 men vaknade nyss, då jag kom upp så stog han i sin säng och pruttade med munnen, han ville nog bara ha en puss, för sen somnade han om <3

Vad hade den här dagen att erbjuda nu då?
Nja, inte allt för mycket. Vi har varit hemma, fått sakpligt med kvalitetstid jag och Neo :D Visst, det får vi ju varje dag men oftast så brukar vi åka någonstans eller så kommer det någon hit och så där, men inte idag. Idag var det bara jag Neo Alva och Cross. Vi var ute och gick en sväng sen har vi bara varit hemma och myst, städat och grejat :)

Imorgon är det dax för myspys igen, vi var där i tisdags också, som var, som alltid, trevligt..
Men Neo hade inte sovit nånting så efter han ätit lunch så somnade han ute i vagnen och där sov han tills det var dax att gå hem. Så är det med de små :)

På lördag ska vi åka till stan och hämta en braskamin som vi beställt, pappa är så snäll så han följer också med. Och med tanke på att det väger 150 kg och att den ska bäras in i huset så känns det som att jag inte riktigt är the man for the job :) 

Neo har fått en liten kusin idag, en liten Casper, hur roligt som helst!!
Grattis Emma & Henke. 


Bilder..


Storkillen som kan äta själv :)


Vänder man på tallriken kan man använda den som trumma..


Hjälper mamma med disken.



Hittade ett skåp som man kunde tömma på saker, hur kul som helst!


Städa städa..


Putsar vagnen,,


Avslutar med lite damsugning :)

Är han inte bäst så säg!
Våran älskade lilla solstråle.

Nog för nu.
Kram och Hej


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lilla sötpluppen ;-) Snart tar han sig upp överallt!! Hihi.. :-D

2009-01-28 @ 20:45:24
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: eda

redan en bra hjälpreda i köket...hihihih pussgurka där

2009-01-28 @ 21:03:35
Postat av: Elin

Vad menar du nu? 150kg är väl ingen macth för dig ;-) HIhihii... Gud va söt han är lillkillen. Snart har jag en alldeles egen gofis.. Längtar! Kram

2009-01-29 @ 09:40:23
URL: http://eljo.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-30 @ 19:24:22
URL: http://claudiap.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0