Tisdag..


Känner att bilen måste bli fixad typ nu, helst igår! Aningen frustrerande att inte ta sig längre än ner på Fränsta. Nu behöver jag ju inte ta mig längre men bara tanken på att kunna åka far far away-  is the shit :)

Idag har vi mer eller mindre haft en heldag med Daniel Claudia och Maya.
Började med en promenad men det började blåsa isbjärnar och på himlen såg det ut som att det skulle bli en alien-invasion, som på film ni vet, så vi vandrade hemåt igen.
Kom tillbaka hem till oss, värmde oss lite och väntade på Kicken som stog i duschen, sen vidare upp på bykrogen där dagens mat skulle intagas.
Satt dår ett tag innan vi åter igen begav oss hem till oss, dessförinnan så gjorde vi ett pit-stop på shell för att köpa godis :)


Jag vaknade faktist för 52 minuter sedan, Kicken kom och frågade ifall jag skulle ligga kvar här nere eller gå upp och lägga mig. Jag gick upp, sen gick jag ner igen..
Jag måste ju ha sovit över en timme så nu kan jag vara vaken en timme extra ;)

Det är nånting som inte är som det ska idag, hmm?!
Känns inge bra alls faktist..
Så idag kära ni så skulle bilen ha funkat, skulle suttit lite fint så där...

Funderar på om jag ska fråga mamma ifall hon vill hämta oss imorn...
Ne usch nu blir jag bara mer och mer less, lika bra att sluta skriva.
Upp med bilder istället, yes yes!!




Wheeeii, Neo har blåbär och gröt runt heeela munnen ;)

Hålla handen <3



Ha det fint..
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan Hoppsan Pillesnoppsan! Svaret på din fråga är - antingen eller. Vissa äter det tydligen som det är. Utan tillbehör. För mig känns det som att steka korv, utan makaroner. Så wierd. Folk är fan inte kloka nu för tin! :D Hur har du det hemöver, ska jag komma och dricka lite kaffe till veckan?

2009-01-06 @ 22:18:03
URL: http://lady.bloggagratis.se
Postat av: therese

Vilka söta bilder! Nu i veckan ska vi hämta bilen och då ska vi ses sååå mkt oftare!

2009-01-07 @ 06:40:11
URL: http://theresiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0