Hohoooo..

Minus 24 grader visar den söta lilla termometern att det är ute nu, hjäälp vad kallt!

Idag har vi städat undan julen. Julgranen tippade på nyårsafton så den såg ut som hej kom och hjälp mig, den mer eller mindre skrek om att få bli borttagen.
Skönt att ha undanstökat...

Jag har skickat iväg Kicken på bykrogen ikväll och Claudia har gjort samma med Lilja, Gulligt va?
Lilja lär väl dyka upp här inom en snart framtid sen bär det iväg, ut i kylan och in i dimman ;)

Neo ligger iaf och sussar i sin säng, nu är det som det ska vara igen. Usch vad tomt det blir då han inte är hemma. Mamma kom med han vid 4 tiden och hade jag inte varit så himla förkyld så hade jag fortfarande suttit och pussat på han, men nu är jag ju faktist förkyld och fick nöja mig med att gosas med han lite när han kom hem och innan han stängde sina två blå och somnade <3 <3

Är rätt sugen på att börja fixa i ordning Neos rum, tapetsera och så där. Mycket sugen. Har suttit och kikat på tapeter idag och hittat några som jag tror skulle passa bra, Vita med dinosaurier på, dinosaurier som inte är ifyllda utan man kan göra det i efterhand. Dvs Neo kan göra det OM han vill. Men känner på mig att det inte bara skulle bli färgläggning av dinosaurier om han skulle sätta igång och måla på väggarna, haha. Men det måste väl ändå tapetseras om då han blir äldre så vad gör väl det :)

Har beställt lite Neo-kläder idag iaf, tre tröjor och ett par fodrade byxor, är lur på ifall jag måste ta och beställa någon boddy också, han växer ju så det knakar. Ändå så var det värre förut, då hade han samma storlek i kanske 1 månad, högst! Sen var kläderna för små..

Fortsätter jag att skriva nu så blir det bara nå svammel, så hej hopp.
Ha en bra kväll!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0