Bortskämd :)




Nu ikväll när vi skulle natta Neo så var han en tokstolle, ville busa busa och busa. Till slut så la han sig ner och åt upp sin välling, jag satt och läste högt ur en barnbok (han kanske inte brydde sig men jag gjorde det i alla fall) och efter ett tag såg det ut som att han sov, blundade och andades så där sött med näsan. Åh visst, han gjorde en luring!
För då jag kom ner så hörde jag honom på babymonitorn, gick upp. Jaha, där står han på knä i sängen och flinar bakom nappen..
Han var hel pigg så jag bestämde mig för att han skulle få komma ner och mysa med oss i soffan. Är inte så mycket för det där med att tvinga honom att lägga sig då han absolut inte vill.
Satt iaf här nere i soffan tag och kikade på braskaminer, Sen då han började gäspa så gick vi upp igen och då stängde han sina två blå och somnade på en halv minut :) 

Igår kom Elin hit efter hon slutat jobba, vi drack kaffe och pratade skit i typ två timmar innan hon var tvungen att åka hem till Ljunga med mormonens bil :)
Senare på eftermiddagen kom EvaLena hit, hon sov här i natt.
Tror ni jag blev lite bortskämd imorse?
Neo vaknade vid 7 tiden och ville ha välling sen somnade vi om igen. Sen vaknade ine jag förän 20 ÖVER 10. Då hade redan Neo fått gröt och allt det där som man gör på morgonen var gjort. Tänk vad bortskämd man kan bli då man har besök :D haha..

Idag blir Neo 9 månader, herregud vad tiden går fort!!


Elin Evalena och Jag - år och dar sedan.
Helgen innan jag skulle ta mitt pick och pack och dra till England


Nog för nu.
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Annis

Grattis Neo på 9 månaders dagen=) Pusar o kramar!

2009-01-16 @ 10:53:39
URL: http://annhelen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0