Fredag 17/7

Meeen vilken härlig dag det har varit idag.
Startade dagen med en liten sovmorgon till 8..nånting.
Klev upp och åt frukost och grejade på, sen var det dax för liten att sova en stund.
Kanske bör tillägga det att jag var ensam om att få sovmorgon. Hur som helst sov Neo till 10-tiden. Då packade vi oss iväg ner till lekparken och där var vi tills det var dax för lunch. Åt en bit mat här hemma sen packade vi oss återigen iväg.

Denna gång begav vi oss till backetjärn, lagomt mycket folk och sol sol sol. Jag och Neo badade och lekte i ungefär en- en och en halvtimme. Sen somnade Neo. Han sov i TVÅ HELA TIMMAR!
Jag passade på att sola min likbleka kropp och nu har den fått en naturligt vit färg istället för grå/vit...
När Neo vaknade så var klockan så pass mycket att vi var tvungna att åka hem och äta middag. Men dagen tog inte slut för det, nepp! När vi ätit klart så gick vi ner till minigolfen och köpte glass och lekte en sväng i lekparken.

När vi kom hem så dröjde det inte lång stund innan P&M + kiddsen anlände. Patrik och Kicken var ute och skrapade klart det sista och nu ÄNTLIGEN är det dax för att måla.

Nåja det har varit en rätt så fullproppad dag, men ack så trevlig.
Ha en bra kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0