Tisdag 14/7

I skrivande stund sitter jag och kollar på So you think you can dance, dom dansar hej villt och jag rycks på nått sätt med. Sitter likt en speedad ekorre och stampar takten med både händer fötter huvud armar och ben, lite dampaktigt kanske man kan säga. Nåja taktkänslan finns där inne nånstans, men inte just nu..

Idag har jag jobbat hela dagen och Neo har varit på dagis, Kicken har varit hemma och skrapat färg. Det är bra, snart är det klar och dax för målning, NOT!
Nu ikväll har jag varit på ljusparty med Marie, trevligt.
Mycket fina saker och många underbara dofter, herregud. Höll hårt i plånboken för det var mycket jag ville ha, MEN som sagt, man kan inte få allt man vill här i världen. Om man inte heter Neo ;P

Har även hunnit med en hel del ute-bus med Neo. Han älskar att vara ute och spatsera runt och kika men framförallt pilla på allt. Det finns inget bättre än att ha Neo i sin närhet, han pratar ibland oavbrutet och frågar saker hela tiden. "Eh de där" är standard eller "titta!" "titta!" och samtidigt pekar han på allt mellan himmel och jord. Han är bäst och det tåls att upprepa! Imorgon blir han 15 månader, hjääälp vad tiden springer iväg.

Imorgon är jag ledig och tänkte passa på fixa lite ute på gården dom 3 timmar som Neo är på dagis, om vädret tillåter vill säga. Nu ska jag kika på Spårlöst sen sova.

God natt!



 


Kommentarer
Postat av: therese

Vad söt han är Neo :) Och grattis tills förlovningen:)

2009-07-15 @ 04:36:01
URL: http://theresiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0