Onsdag 15/7

Ikväll infinner jag mig tidigt vid datorn, redo att blogga om min relativt göralösa dag. Har varit ledig och pysslat på lite här hemma. Jag och Cross gick och hämtade Neo på dagis vid 1-tiden. Då hade han varit borta länge nog :) Det är en helt annan sak ifall man är ledig och han är på dagis, det blir ju så tomt!! Ingen buse att springa efter eller någon att leka i polen med. Han blir förresten 15 månader idag! :)

Nåja, väl hemma så fick vi kaffebesök av Patrik, Neo badade lite i sin pol och åkte runt på sin lilla trehjuling, dock med hjälp av mamma och pappa förstås.
Vid fem tiden skulle vi vara hos P&M för att äta middag men innan dess så åkte vi på sörsidan och badade, alla utom jag. Cross hoppade till och med från bryggan, toka! Det var inte vidare varmt i vattnet men det störde inte Neo inte. Han traskade i som ingenting. Själv så strök jag runt vid strandkanten, det fick duga för min del...

Klockan 5 infann vi oss som sagt hos P&M, där bjöds det på köttbullar och stuvade makaroner, väldigt enkelt men kanske hur gott som helst! Vi bestämde oss för att åka på Storsjöbadet på onsdag, det ser jag fram emot. Måste köpa ett par nya badbrallor till Neo, han har ett par som han fick för bara någon vecka sen men dom är bara vanligt tyg. Måste ha ett par som är, vad ska man säga? Vadderade? såna där tjocka som nästan är som en blöja..skitsamma. Ja ska köpa såna iaf!

Ja vad ska man ägna sig åt resten av kvällen tro? Liten somnade ju så fort han ötit upp vällingen så nu är det så där tråkigt tyst igen...

Får se ifall det blir en promenad ner till vattnet med Cross, om inte så är det inte hela världen för hon ligger i skrivande stund och snarkar här brevid mig.





Ha en bra kväll, tack för mig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0