måndag 20/7

Så där, då har helgen gjort sitt för denna gång.
Det är måndag förmiddag och startskottet för min monstervecka på jobbet går av stapeln kl 13.
Sitter fortfarande halvt påklädd och sippar på en kopp kaffe från imorse. Känns som att jag drar ut på allt idag.
Seeeeg seeeg förmiddag... går bara och väntar på att klockan ska bli så pass mycket att jag ska börja göra mig redo... för ett liv på macken.

Om jag hade varit det minsta smart hade jag börjat redan nu, medans Liten sover.
Men istället sitter jag här och passar på att uppdatera er om min helg så att jag själv i slutändan kommer stressa mig in i dushen. Stressa mig ur dushen. Stressa på mig kläder samt ett ansikte.
Sen sist av allt kommer jag stressa mig in på Shell med andan i halsen för att seda stå där och vara trevlig även fast man står ansikte mot ansikte med någon surmule som klagar över bensinpriset, vädret el något liknande.

Känner ni hur positiv jag är inför denna dag?

Runt 10 tiden i lördags kom Patrik och Molly hit. Patrik skulle hjälpa Kicken att måla klart och under tiden skulle Molly umgås med mig och Neo. Marie kom vid 11 och det var en hel mysig dag som avslutades med ett kvällsbad på gamlam Gissjöbadet.

Hela söndagen spenderade vi i Kramfors hos Neos farmor Ewa.
Åt pizza, kika runt på allt dom hade gjort om, pratade och hade allmänt trevligt.
Kom hem vid 7 tiden, dödstrött av allt bilåkande. Det är ju ändå en bit att åka fram och tillbaka till Kramfors.
Som tur var så hade vi Neo som underhållare. Neo och synten :)

Nu ni ska jag dricka upp kaffet som stått orört sen jag skrev första meningen..

Ha en bra dag! :)

Neo kan spela med sina händer..


..med sin mun


och med sina fötter!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, han är sååå söt! :)



2009-07-20 @ 11:22:19
URL: http://jen81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0