torsdag 16/7

Sista arbetsdagen för denna vecka är nu avklarad, känns bra. HInner ladda batterierna inna det är dax för nästa vecka som är något av en monstervecka!! Jobbar hela veckan och helgen, endast ledig onsdag och då är det som sagt badtajm, storsjöbadet med P & M och kiddsen. Ska bli såå mysigt!

Eftersom att jag jobbar så blir det ingen Fränsta festival för min del, inte så seriöst iaf. Neo ska vara hos mormor och morfar hela helgen så först och främst när jag slutar jobba på fre så åker jag upp till ånge så jag får pussas på prinsen, sen kanske, KANSKE jag går ut och kikar en sväng..

Idag när jag kom på dagis och skulle hämta Neo så såg jag ett märke på hans kind, format som en mun med små avtryck av tänder. Någon hade tagit en tugga av min lilla skrotunge, jag förstår att det är svårt att låta bli för att han är så satans söt, men inte sååå hårt :( Nåja, det är väl sånt som händer på dagis, I guess?  

Undrar jag ifall jag ska pallra mig upp på macken och hyra en film. Måste ändå v'nta på att K kommer in så jag har tid på mig att fundera.

Någon som har ett filmtips så här på kvällskvisten?
Det behöver inte vara någon ny bara det är en mysig film som man blir glad av.

Ha en bra kväll :)


..det bästa av allt är kärleken!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till förlovningen! :)

2009-07-17 @ 16:38:10
URL: http://jen81.blogg.se/
Postat av: Jennie

Filmen var grymt bra!! Tycker absolut du ska se den. =)



2009-07-17 @ 19:51:30
URL: http://tankaravjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0