Den som väntar på nå´ gott... ;)

Hallå! Nu var det ett tag sen IGEN! :)

Jaha, vad har hänt sen sist? Inte vidare mycket tror jag..
Nya kaminen är på plats.
Kicken har slutat snusa.
Neo har fått två tänder till, nu har han alltså 4 :)
Han har även avverkat en förkylning.
Han blev 11 månader i lördags, wee!! Så om några veckor är det 1 årskalas i Vissland :D
Cross har blivit en duktigt tös!
Våren har även börjat visa sig, i love it!
Jag då? Med mig har det inte hänt så mycket, otippat :)

Idag har vi iaf varit ute en hel del i solen, Suttit på bron och ätit kex gått upp och ner för infarten, Neo tycker det är kanonkul att gå på snön, men med hjälp av mig förstås. Lite finslipning på balansen sen så kan jag nog fixa´t på egen hand :)
Vi har även åkt madrass både jag Neo Kicken och Cross. Då Kicken skulle gå på jobbet så tog vi barnvagnen och var ute och gick lite över en timme och nu sover lillprinsen ute i vagnen. Passar på att blogga lite under tiden, känner inte riktigt att jag har tid numera. Man har ju liksom det man gör på dagarna och då kvällen komma så mer eller mindre stupar man i säng :)



Nja, nu ska jag sätta igång och förbereda maten tills Kicken kommer hem på lunch.
En snabbis blev det iaf :)
Kram och Hej

Mammas älskling, inga vantar, ajjabajja! Men han har nyss ätiti kex och hur lätt är det att göra med tummvantar :) Finmotoriken är inte på toppp när man är liten ;)






Kommentarer
Postat av: annis

Härligt ni har det=) Själv har jag städat.. har dock hunnit varit ute en sväng oxå=) Nu sover barnen o jag gör ingenting.. sköönt! Syns i kväll.. ska bli mysigt! Kram påre

2009-03-18 @ 14:21:29
URL: http://annhelen.bloggspace.se
Postat av: Melinda

Äntligen är bloggen uppdaterad :)

Vilka fina bilder på Neo.

Ha det bra!!

2009-03-18 @ 15:53:39
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: eda

Saknar er så himla mycket...

2009-03-19 @ 10:18:50
URL: http://edah.webblogg.se/
Postat av: Farmor!

Underbara bilder på prinsen. Love him. Men du, en fråga....är det lungt hemma nu eller vaktar Frans på dig?Du vet vad jag menar...Kramar

2009-03-19 @ 21:37:02
Postat av: Till farmor från ak

Ne, det är cool lugnt. Neo däremot har tidigare suttit och "pratat" och skrattat mot garderoben i sovrummet ett flertal gånger, men Kicken trodde det var Kent.. Ingen Frans, inte som det känns iaf. Hur är det där uppe då? Följde han med dig dit eller?

2009-03-20 @ 19:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0