Fredag = Helg

Vaknade kvart över sex imorse, då var Neo, vårat lilla yrväder redan i full gång. Här finns det inget mellan läge på mornarna utan det går från djupsömn till klarvaken på mindre än 5 minuter. Och nu måste jag säga att det går något smidigare att kliva upp eftersom att det redan är ljust ute då klockan är vaknatajm!

Idag är det vårdagjämningen, åh va skönt. Vi går alltså mot ljusare tider, är det inte härligt?!
Idag var det 8 plusgrader hos mamma och pappa. Solen syntes inte till men jag hade lite vårkänslor i alla fall.
Jag Neo och Cross spenderade nämligen dagen där, hos mamma och pappa.
Och tydligen så var jag tröttare än vad jag trodde för när jag kom in igen efter en promenad med Cross så somnade jag på en stol vid köksbordet, haha!
Helt seriöst, jag tror jag går runt som i en dimma om dagarna, omedvetet. Det är nog därför jag försöker göra nånting hela tiden, för jag vet ju att om jag sätter mig och slappnar av så slocknar jag på två röda :) haha..

Ne nu ska jag kila vidare och greja lite innan det blir let´s dance och mys med herr K.
Kram och Hej

Neo på Alva-jakt!
Sitter och ropar nånting i stil med AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH (Alva på Neo-Språk)


..ingen Alva i TVn heller.


Tittut! Hon satt faktist under sängen men dit under kommer han inte.
Hon vet vart hon ska gå för att få vara ifred :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0