Måndag = Ny vecka, nya tag.

Åååh jag bara måste börja inlägget med att säga GRATTIS till Tina & Nicke som fick en liten flicka tidigare idag, super söt liten sessa! :)

Farmor Ewa påpekade att det varit fredag på min blogg för länge nu så okej, nu är det måndag! ;)
Helgen har varit bra, inga konstigheter what so ever. Igår var jag och Neo och hälsade på Carola och Gideon, grabbarna bus! Det ser så sött ut när två mini människor leker för sig själva på golvet, bråkas lite om samma leksaker och jagar bollar, ja ni vet allt sånt där som barn gör :) Försöker så gott dom kan att kommunicera, Ja det är så härligt!
Vi drack kaffe och åt bullar, pratade om allt mellan himmel och jord, tack för en trevlig dag :)

Idag har vi varit en sväng hos Marie och Molly, där bjöds det på blåbärspaj. Det var ju inte igår :) Ni ser vilka sockerfyllda dagar jag har, haha usch och fiii! Sen for vi hem, Neo somnade ute i vagnen och, hör på det här, sov i TVÅ TIMMAR! :) Under tiden passade jag på att göra mat, pasta carbonara var vad som stod på menyn idag. Kim och Anton kom in och fick sig lite mat dom med, hönsmamma som jag är... ;)

Imorgon blir det inget myspys för oss, mamma kommer nämligen hit och vi ska ta en promenad upp på bvc Det är dax för vägning av lillpruppen.

Jag blir glad och stolt då jag ser på Neo, att man kan ha åstadkommit en sån perfekt liten varelse med världens varmaste hjärta, ett sånt litet charmtroll. Helt frisk och alltid glad. Det gör mig glad!

Bilder

Bollen har åkt under byrånoch det är lite svårt att komma åt den, men Gideon gör ett tappert försök :)


Gideon


Små trollen


Neo och Gideon


Klätterpelle här närmast med häng på kalasbrallan..


Molly och Neo :)

Kommentarer
Postat av: eda

så himla söta ihop...dom där kommer nog göra många hyss i framtiden..

2009-03-23 @ 21:39:48
URL: http://edah.webblogg.se/
Postat av: Nina

.. hehe..ja` precis.. de dær blir nog busfrøna` no. 1 i framtiden. Guuud, va søtt de matchade i klæderna då. :)

.. AK, har inte fått nå svar på det sista jag skrev. Vart har du fått jobb någonstans ?

Ha de / Nina

2009-03-24 @ 00:29:19
Postat av: Melinda

Vilka fina bilder!

Jag håller med om att små barn är så söta när dom försöker leka och prata :)

2009-03-24 @ 07:27:51
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: Farmor!

Äntligen.....han är för underbar prinsen, känner att han växer i från mig nu. Kramizar

2009-03-24 @ 07:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0