Nya inlägg tre dagar i rad, men...

...vart är alla kommentarer? :)

Idag på mitt på dagen kom mamma hit. Busade järnet med Neo och Cross, lagade mat och sen var det dax för promenad. Vi var ute en och en halv timme, och det var skönt som tusan. Det är vi nog eniga om alla tre,
Neo somnade och jag passade på att träna med Crossen. Ja, just de, det är hårdträning för den lilla damen som gäller. Gå som en normal liten vovve då man är på promenad är målet. Vi är på god väg redan nu, men lite bättre kan det bli! 

Tack mamma för en kanonhärlig dag, du är bäst!

Onsdag torsdag fredag är det jobb som hägrar, känns bra!
Jobbade även förra helgen och då var jag ut på lördagkväll sen skulle jag upp och jobba igen på söndagmorgon,
hyi hitto,haha! Det var inte att leka med.
Man har inte samma ork nu som förut det är då fan inget skämt!
Nåja, jag klagar inte, det tar väl bara ett tag innan man kommit in i arbetslivet igen ;)

Vad bra vi har det egentligen. sitter i skrivande stund och kikar på Familjen Annorlunda, ååh jag blir alles matt av att se programmet. Dom gör det bra, det är ett som är säkert. Är helt facinerad av hon som har 8 barn, hjälp vilken supermorsa!! Respekt :D

Imorgon ska vi iväg och mysa, har varit en veckas uppehåll eftersom att det varit sportlov så nu är Neo taggat :) Krypa genom tunneln fram och tillbaka is the shit :D haha...

Kolla in grabben, hur duktig som helst :D
Mammas lilla hjärta, man blir så stolt ♥
Och ett litet glädjeskrik där mitt i alltihop, det finns gott om såna under en dag, pussgurka!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaa viilken gofis=) gud vad tiden springer iväg=)tyckte det var nyss du hade lillfisen i magen=), jag måste oxå säga att jag är riktigt imponerad över att du har skrivit heela 3 inlägg:D Hoppas allt är bra! Kramkram

2009-03-09 @ 21:27:14
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se
Postat av: Farmor!

Men hallå...när blev prinsen så stor o duktig? Snart har han väl körkort oxå......Kram

2009-03-09 @ 21:28:40
Postat av: Melinda

Vad duktig han är!! Och vad sött med glädjeskriket mitt i allt.

Föresten, kul att du är tillbaks i bloggvärlden :)

2009-03-10 @ 07:36:07
URL: http://www.melindahoglund.blogspot.com
Postat av: eda

men gud va duktig han har blivit...mosters lilla fis blir stor...puss

2009-03-10 @ 08:46:07
URL: http://edah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0