Hejjloo

Det blev myspys idag ändå. Mamma kom inte ner förrän vid halv 2-tiden så vi hann dit en sväng innan :)
Vi har haft en skön dag, mamma lagade mat medans jag fixade iordning på Neos rum, sen efter middagen var överstökad så tog vi en promenad, var ute lite över en timme.
När vi kom tillbaka hem så var det sovtajm för Neo, I SITT EGNA RUM! Han somnade gott så jag hoppas att resten av natten går lika bra. Om inte så är det bara att ta in han till oss igen, inte hela världen. Men det ska nog gå bra :)

Fick reda på vad jag ska få tillbaka på skatten idag, det var trevligt :) En extra slant är ju aldrig dumt, eller hur?

Imorgon kommer Marie, Molly, Carola och Gideon hit. Dricka kaffe och leka är vad som är på tapeten, ja det är väl mer eller mindre standard nu förtiden. Men det är kul, jag älskar att vara mamma. För vilka 22 åringar hör det till vardagen att leka i lektält, krypa genom små tunnlar gjorda av tyg och prutta med munnen i var och varannan mening. Ne precis, inte för så många sin inte har barn, tror jag?! Jag älskar varenda sekund av att vara mamma det finns inget bättre! :D

Ne nog för ikv, nu ska jag kika till prinsen där uppe.
Hörs och störs!

Idag är det Crossens tur att va me på kort!


Världens finaste! :)


Ett stycke vägpinne och Cross :)

Hon var såå stolt över denna pinne, sötfisan!


Kommentarer
Postat av: eda

Stor grabben sover i sitt eget rum...huga..va mamsen ska sakna honom då..

2009-03-25 @ 07:22:45
Postat av: Fia

Hahaa ja det verkar som att konsum är våran mötesplats så självklart kan vi ju ändra på det o ta en promenix o prata gamla minnen=) Kramkram

2009-03-30 @ 11:03:43
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Ja än så länge är jag ledig=) det är sånt man aldrig vet men min storasyster kommer hem hit från stora staden på torsdag o mamsen håller på o tapetserar för fullt där hemma o ville ha hjälp av mig innan jessi kommer så jag får se om jag är hemma på onsdag=) Men vi kan höras så ser vi då=)Ja jag har kvar samma nummer=) 0738118871, har du det här numret 0738482210?=)Kraam, förresten ta o updatera bloggen din nu=)

2009-03-30 @ 21:14:33
Postat av: Birgitta

Heja släkten!!! Jasså här är du? Kul att du tittade in till mig. Jag har hållit koll på dig genom FB och hos Eva-Lena och du har världens gulligaste lilla kille. Kan tänka mig att Birgitta o Anders är stolta nu hahaha

Kom gärna in igen, jag kommer som sagt va att kika förbi med jämna mellanrum

Krama alla

2009-03-31 @ 16:28:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10389
Postat av: Elin

Hallå tjejen!!

Träffade mamma din i Ånge i söndags. Hon är ju för härlig alltså :-) Alltid lika kul. Och så fick jag ju slänga ett getöga på Neo. Gud vilket charmtroll. Han är så otroligt söt alltså..

Ha det gott!

Kram

2009-04-01 @ 09:10:36
URL: http://eljo.blogg.se/
Postat av: eda

är de semesterstängt här...puss puss

2009-04-01 @ 10:24:40
URL: http://edah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0