Ny rubrik, once again :D

Vilken härlig dag det här har varit.
Vi har pyssla och stökat här hemma hela dagen. Det har varit mysigt på alla sätt och vis.
På em kom Daniel Claudia och Maya hit, vi bjöd på tacopaj, jäklar anacka va gott det var. Efter det blev det kaffe och glass med stekta bananer, wihoo, om det undgått er så har det varit lite av en fetsöndag i detta hus ;)

Kicken och Cross har nyss kommit hem från en långprommis och jag har lagt Neo, så nu ligger kärleken och dunar i sin lilla säng. Cross är i farten med en av hennes alla hundra sönderdragna-lurviga-filtbitar, slänger runt med den och har sig. Men det varar nog inte allt för länge, rätt var det är så ligger hon där utslagen, sweeetass :D haha..

Ikväll ska vi kolla på Wipeout, haha jag skrattar ihjäl mig bara jag ser reklamen, skadeglädje... I guess! ;)
Ska göra oss gott fika och jag ska mysa in mig i min gråa hoodie, sen är det tv resten av kvällen. Det är planen! 
Min plan, Kicken får bara go with the flow ;) 

Bilder från min bloggtorka :D


Samling på köksgolvet, idag :)


Maya idag :)


Neo kör bil med moffen, för några dagar sedan.


Förfest hos oss innan bykrogen, förra helgen.


Jag och Annis.
Förfest hos oss innan Bykrogen, förra helgen.


Annis, förfest hos oss innan bykrogen.


Jag och mr K innan bykrogen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0