Ny rubrik :)




Wow, världens längsta bloggtorka, men nu är jag tillbaka :D

Mycke som hänt sen sist och jag kan ju börja med att berätta om helgen, eller det lilla som varit av den.
Vi hade bestämt oss för att omplacera Cross för våran tid inte räcker till och tyckte då att hon kunde få komma till någon som kan aktivera henne lite mer och så där.
Så igår, med sorg i hjärtat så överlämnade vi henne till en tjej som skulle bli hennes nya ägare.
Idag vid halv elva ringde tjejen ifråga och sa att det inte funkade pga massa saker...  Aaaah jag höll på att sprängas för jag blev sååå glad.
Har haft en klump i magen sen hon åkte igår och sa till Kicken imorse att man kanske kunde ringa och få ta tillbaka henne.
Nåja, jag Neo och Kicken åkte iaf till Krokom och hämtade hem henne, tack och lov, här är hennes hem och här ska hon stanna, that´s it!! Vi ska kämpa kämpa och kämpa, få allt så bra som det bara går. 

Innan vi åkte hem så åkte vi in till Östersund med Eva-Lena och David för att gå på Gregoriemarknaden, hittade massa trämasker men vi köpte ingen. När vi gått runt där ett tag åkte vi ut på Frösön och åt mat. EFTER det åkte vi hem :) Så nu har vi haft myyys med HELA familjen <3

Jaja, nu kan ni nöta dagens rubrik ett tag istället för den förra ;)

Ha det fint! 

Kommentarer
Postat av: Fia

Åhh vad glad jag blev när jag läste ditt inlägg att cross är på hemmaplan igen=)förstår att det känns skönt att ha henne hemma igen=)kul med lite update här i bloggen bra Ak=)

2009-03-08 @ 14:23:28
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se
Postat av: Fia

Åhh vad glad jag blev när jag läste ditt inlägg att cross är på hemmaplan igen=)förstår att det känns skönt att ha henne hemma igen=)kul med lite update här i bloggen bra Ak=)

2009-03-08 @ 14:25:06
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se
Postat av: eda

tack för en underbar dag..kram kram

2009-03-09 @ 09:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0