Det var inte jag som var på firmafest igår!

Men jag måste erkänna att det är så det känns!
Ont i halsen, täppt i näsan och allmänt hängig..
Men efter några koppar te och en ipren känns det nog nättre. Är redan inne på min andra kopp, bara ipren som fattas.

Jobbade kväll igår, killarna var på firmafest så jag jobbade med Helen. Det var kul och allt gick bra, mycket trevligt!
Väl hemma satt jag i soffan några minuter innan jag och K gick och la oss. Kikade på John Q, bra film. En sån där film som man lätt kan grina till.
Neo hade ingen bra natt, vaknade flera flera gånger så till slut tog jag täcke och kudde och gick in och la mig hos han, vipps!! så sov han resten av natten, lilla älskade vännen. Vaknade dock strax innan sex, men efter lite mat i magen somnade han om. Så nu ligger han i sin vagn och sover på sötöra :)

Idag ser ut att bli en riktig slappardag, sämsta vädret som drar ur en all energi man har.
Men det är klart, man måste ju ha såna dagar också.

Ni ska höra min mage, till och med Alva (katten) är brydd på vad som låter. Den är hungrig!!!

Uppdaterar lite senare idag.
Kram Kram



Här var han liten, skruttis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj!!

Hur är allt? Kommer att vara i Ånge hela nästa vecka och jag tänkte höra om jag kanske kunde komma ner och säga hej en sväng?? Vill ju se den lilla sötisen :-) Kram

2009-05-19 @ 19:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0