Tjallalaa :)

Hello!
Efter många dagars blogguppehåll är jag tillbaka. Det måste vara över en månad sedan jag skrev här sist? Aj aj..
Under detta hustak hinner det hända mycket på en månad.
Jag har, bara för att dra till med nånting, fyllt 23 och därmed blivit,  ska vi säga delvis, vuxen :)
Neo har fyllt 1 år, lilla stjärna. Han växer så det knakar och för varje dag som går lär han sig något nytt.
Det jag vill komma fram till är att det händer nånting precis hela tiden och jag kan inte sluta bli imponerad över hur intelligent en sån liten varelse egentligen är. Det mesta han gör, det har han lärt sig själv genom att se på hur andra gör eller lyssnat på hur saker och ting låter.

Nu börjar det äntligen bli lite sommar även på våran gård.
Lite tidigare ikväll så klippte K gräset och Jag planterad blommor i blomlådorna som ska vara vid ytterdörren. Men det är mycket som återstår som bla två rabatter på baksidan som jag totalt glömt bort men som jag ska ta tag i det första imorgon när jag vaknat till liv. Skulle vilja ha två blomlådor på räcket utanför stugan, men icke. K håller nämligen på att göra om det så det är, hur ska man säga, icke exiceterande. Nåja, förutom det så återstår tre väggurnor på vedboden, en kruka med plats för 4 småplantor, en till väggurna på garaget och en uppe på boden. Sen hade jag tänk att göra iordning ett litet arrangeman till uteplatsen och ett ner till postlådan. Snacka om svammel!
Kan lägga ut lite bilder när det är klart.

Tröttheten börjar sakta men säkert komma ikapp, jag har jobbat hela dagen och all min energi har gått åt till att sakna Neo.

Utslagen hjälte. Neo sover som en stock.


Pussgurka.



Lovar att bättra mig ang. uppdateringen.
Trust me.

Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0