Ugglor i mossen.

Lite nördigt uttryck. Ungefär som att det vore Tore Kullgren, ni vet FCZ-Tore, som kläckt det. Men inte det, den här gången var det jag. Nåja, nånting ör i görningen men jag kan inte säga vad det är, än :)

Som status på Facebook skrev jag ; Men guuuu va spännande :) tihii
Och fick kommentarer som dom här;  

Elin Nordlander kl. 21:33 den den 19 maj Guu va nyfiken jag vart!

Tina Strömberg kl. 21:36 den den 19 maj jooo säg , säg ,säg!

Elin Nordlander kl. 21:37 den den 19 maj Jag kanske redan vet? =P OM det möjligen är det jag anar att det kan vara! Fast tyvärr kan jag inte heller säga vad det är.. haha.

 Claudia Prego kl. 21:38 den den 19 maj jag vet , eller? ;)

Det är gulligt med nyfikna vänner :D haha..

Fick en kommentar till det förra inlägget.
Självklart, det är bara att komma ner. MEN !! Vem är det som skrivit? :) haha..


Idag har vi varit på Mys-avslutning. Känns lite tråkigt eftersom att Neo börjar på dagis innan det sätter igång igen. Så det
var liksom sista, SISTA gången vi var där buhuu :( Trevligt var det iaf, åt god mat och träffade alla små söta.

Jag vet, jag tror inte jag har nå mer att tillägga faktist.
Lägger ut lite bilder från dagen.

Kram Kram

Mina två älsklingar!


Marie och Molly


Sångstund


Mina igen :)


Marie och molly med mössan bak och fram, upp och ner och hej o hå ;) haha..


Alex och Gideon

Puss!


Kommentarer
Postat av: Momma

Man kan aldrig se sig mätt på bilderna av lillprinsen. Han är det bästa som hänt på länge lilla goknulen. Många kramar från momma

2009-05-19 @ 23:30:08
Postat av: Elin

Ha ha det va jag som skrev och frågade om jag fick hälsa på :-) Konstigt att det inte kom med, hmm.

Kram igen

2009-05-20 @ 20:33:27
URL: http://eljo.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Superfina bilder!! Allt bra med er då?

2009-05-22 @ 21:46:35
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0