tisdag 13/10

Neo är på dagis och pappa K är ute på byn och ränner. Han ringde nyss men det blev inte mycket sagt förutom "-Mamma ringer, kommer snart, hej då"..
Nåja, jag sitter och gäspar men känner mig inte ett dugg trött, måste vara syrebrist?
Eldar och lyssnar på Rix, härlig morgon!

Var på möte igår och träffa två riktigt trevliga personer. Dom ska hjälpa mig 3 månader framöver och förhoppningsvis ska jag under den tiden komma på vad jag vill göra, jobba? Isf med vad? Plugga? Dom är mina så kallade jobbcoacher. Det känns bra, dom poängterade hela tiden att dom var där för MIN skull, att dom var en resurs för MIG och inte tvärtom. Jag menar, hur mycket hjälp fårman av arbetsförmedlingen? Sök det här - sök det här, det är väl standardfrasen man får höra.
Visst, jag jobbar på Shell men då man inte vet hur mycket man får jobba varje månad, om man ens får jobba överhuvudtaget förutom var 3e helg så känns det som att jag måste hitta nånting mer "säkert".
Nog om det!

Ser ut att bli en fin dag, solen skiner men det är rätt kallt. Bara vänja sig för värre blir det :)

Nog för nu, ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0