onsdag 14/10



Neo ligger i skrivande stund och sover i vagnen.
Hitills har dagen varit suverän, alldeles underbar. Till och börja med vaknade jag av att Neo hade sitt ansikte en halv millimeter från mitt ansikte och när jag slog upp ögonen såg jag bara ett stort flin :) Bra start på dagen med andra ord.
Vi åt frukost, bakade sockerkaka. Pappa K gjorde våfflor till lunch och sen kom Maya och Daniel. Var ett bra tag sen vi träffades, ja inte jag och Daniel då eftersom han är min chef. Men Maya och Neo, det var riktigt länge sedan dom träffades och det verkade som att dom hade roligt. Dom lekte och fikade och lekte :) Sötungar.

När dom åkt klädde jag och Neo på oss och gick ut. Vi tog en promenad ner genom Fränsta. Lekte i skogen innan vi sedan fortsatte hem. Neo tog en sista tur på sin fyrhjuling. Nu ligger i vagnen och sover och jag väntar på att potatisen ska koka klart så jag kan göra mos. Fläskkorv och potatismos är vad som står på menyn dagen till ära. Sen drar vi ner till familjen Johansson innan det är dax för lilleman att sova för natten.




Pruttunge!


Jag och Neo <3



Hej då skogen! Dax för hemgång..


Sista turen för året :) Dock kom han inte så långt..


..den stog där den stog, gick inte ens att dra den där ifrån :) Lilleman kämpar!

Kommentarer
Postat av: tina

men åå världens finaste mamma och son!

2009-10-14 @ 22:27:57
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/
Postat av: Elin

MEN ÅÅÅÅÅÅ han är så fin! =) Gärna med labben i luften när han kör! mamma mamma, no hands no hands! =)

2009-10-15 @ 08:28:49
URL: http://lady.bloggagratis.se
Postat av: Eda

Vad fina ni är tillsammans..riktiga linslusar båda två..ses snart

2009-10-17 @ 18:28:07
URL: http://edah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0